Thursday, December 15, 2011

KERANA AKU LEMAH..

kerana aku lemah

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



bila aku melayan, kau kata aku perempuan murah


bila aku menerima, kau kata, ah mudahnya


bila aku terpesona, kau kata aku terlalu mudah jatuh cinta


bila aku tidak menghiraukan teguran mu, kau kata aku sombong


bila aku menolak ajakan mu, kau kata aku jual mahal


bila aku tidak menerima mu, kau kata aku terlalu memilih


bila aku keluarkan hujah, kau kata aku berpura-pura


kau anggap aku menghina


tapi tahukah kau?


iman ku halus, mulus


dilentur patah, ditepis rebah


andai aku menerima teguranmu,


mungkin aku kan jauh mengagumi


andai ku terima pelawaanmu,


mungkin aku kan jatuh kalah diriba nafsu..


jangan buat aku keliru,


sungguh aku ini lemah saja,


mudah hatinya terpesona,


mudah hatinya alpa dan leka,


jadi biarkan saja aku,


biarkanlah aku menjauh